Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Fot. pixabay.com / StelaDi (domena publiczna)
Fot. pixabay.com / StelaDi (domena publiczna)
Fikcyjne hotele, naciągane oferty podróży, a także znikające zaliczki - to tylko niektóre z metod oszustw na turystach, szukających wymarzonych wakacji.
Bartosz Karwicki z biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Szczecinie mówił w cyklu pt. "Zapytaj eksperta" na antenie Radia Szczecin, że najczęstsze skargi dotyczą rozbieżności między tym, co znajduje się w ofercie wycieczki a tym, co czeka nas na miejscu.

- Zerknijmy chociażby na to, co jest uwzględnione w cenie, a które elementy wycieczki są dodatkowo płatne. To też jest ważne. Oferta przedstawia i basen, aquapark, minigolf, ale nie zauważyliśmy już, że w ofercie było napisane, że są to elementy dodatkowo płatne - wymienia Karwicki.

Jeden z naszych słuchaczy zapytał, w jaki sposób wyegzekwować rekompensatę dotyczącą reklamacji m.in. za usługę sprzątania.

- Ciężko będzie wyegzekwować, żeby faktycznie takie domki czy takie pokoje zostały posprzątane. Myślę, czy tutaj zgłosić się chociażby do Inspekcji Sanitarnej. Oni jako organ może przeprowadzić taką kontrolę. Myślę, że mogliby tam zerknąć i zobaczyć jaki stan czystości faktycznie w tych obiektach panuje - podkreśla słuchacz.

Nowego cyklu "Zapytaj eksperta" na antenie Radia Szczecin można słuchać we wtorki po godz. 20.00.

Autorka edycji: Joanna Chajdas
Bartosz Karwicki z biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Szczecinie mówił w cyklu pt. "Zapytaj eksperta" na antenie Radia Szczecin, że najczęstsze skargi dotyczą rozbieżności między tym, co znajduje się w ofercie wycieczki a tym, co czeka nas na miejscu.
Jeden z naszych słuchaczy zapytał, w jaki sposób wyegzekwować rekompensatę dotyczącą reklamacji m.in. za usługę sprzątania.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty