Sportowcy będą promować Pomorze Zachodnie. Logo regionu pojawi się m.in. na koszulkach lokalnych klubów.
Ma to pomóc w promocji województwa w kraju, ale też za granicą. - Silny sport to dobra promocja regionu - podkreśla prezes zarządu Chemika Police Radosław Anioł.
- Koszulki dla nas są najważniejsze, są pokazywane w telewizji, na telebimach, cała infrastruktura hali, to będzie promocja Pomorza Zachodniego. Social media, wszędzie będziemy się starali to Pomorze promować i będziemy z tego bardzo dumni - zaznacza.
Logo Pomorza Zachodniego na sportowych strojach to dobry strategiczny ruch - dodaje prezes Spójni Stargard Ewelina Świergiel.
- Sport jest nośnikiem emocji, ale też wielu pozytywnych wartości, jak gra, replay, rozwój, niepoddawanie się przy porażkach, łączenie tego brandu Pomorza Zachodniego i właśnie sportu jest bardzo udanym mariażem - ocenia.
Umowę na promowanie regionu przez sport podpisały m.in. Pogoń Szczecin, Chemik Police i Spójnia Stargard.
W tym roku Urząd Marszałkowski przekazał na ten cel kwotę 700 tys. zł.
- Koszulki dla nas są najważniejsze, są pokazywane w telewizji, na telebimach, cała infrastruktura hali, to będzie promocja Pomorza Zachodniego. Social media, wszędzie będziemy się starali to Pomorze promować i będziemy z tego bardzo dumni - zaznacza.
Logo Pomorza Zachodniego na sportowych strojach to dobry strategiczny ruch - dodaje prezes Spójni Stargard Ewelina Świergiel.
- Sport jest nośnikiem emocji, ale też wielu pozytywnych wartości, jak gra, replay, rozwój, niepoddawanie się przy porażkach, łączenie tego brandu Pomorza Zachodniego i właśnie sportu jest bardzo udanym mariażem - ocenia.
Umowę na promowanie regionu przez sport podpisały m.in. Pogoń Szczecin, Chemik Police i Spójnia Stargard.
W tym roku Urząd Marszałkowski przekazał na ten cel kwotę 700 tys. zł.