Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Fot. www.pixabay.com/photo-2069206 (domena publiczna)
Fot. www.pixabay.com/photo-2069206 (domena publiczna)
Kupiła przez internet kalendarz adwentowy z modelami samochodów dla syna. Niestety, zamiast wymarzonego prezentu dostała wielkie rozczarowanie.
- To wyglądało jak świetna okazja - mówi Katarzyna Imianowska ze Szczecina.

- Zobaczyłam bardzo interesujący produkt, którego w sklepach nie można było dostać. Fajna reklama, na zdjęciach fajne samochodziki Formuły. Kupiłam, kliknęłam, trochę mnie otrzeźwiło. Zaczęłam szukać informacji o tym sklepie... - relacjonowała.

Oceny były negatywne. Kobieta chciała zwrócić produkt, ale przedstawiciele sklepu poinformowali ją, że jest to niemożliwe.

To wprowadzanie klienta w błąd, bo możemy zwracać produkty kupione przez internet - tłumaczy Marzena Nowowiejska-Wojciechowska, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie.

- Apeluję do Państwa, że w przypadku zakupów przez internet, abyśmy sprawdzali sprzedawców, z którymi zawieramy umowę. Przede wszystkim czytajmy regulaminy. Sprawdzajmy, czy dany sprzedawca umieszcza dane kontaktowe. Czytajmy opinie. To jest ważna informacja, jak on traktuje swoich klientów, jaki sprzedaje towar - podkreśliła.

Eksperci apelują też o ostrożność i przemyślane decyzje szczególnie podczas przedświątecznych zakupów.

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru, jeżeli został zakupiony w sklepie stacjonarnym. Natomiast jeżeli towar został kupiony przez internet, klient może w ciągu 14 dni zwrócić towar i żądać zwrotu zapłaconej ceny bez podawania przyczyny.

Edycja tekstu: Jacek Rujna
Relacja Anny Klimczyk z audycji "Tematy i Muzyka" [Radio Szczecin]
- Zobaczyłam bardzo interesujący produkt, którego w sklepach nie można było dostać. Fajna reklama, na zdjęciach fajne samochodziki Formuły. Kupiłam, kliknęłam, trochę mnie otrzeźwiło. Zaczęłam szukać informacji o tym sklepie... - relacjonowała.
- Apeluję do Państwa, że w przypadku zakupów przez internet, abyśmy sprawdzali sprzedawców, z którymi zawieramy umowę. Przede wszystkim czytajmy regulaminy. Sprawdzajmy, czy dany sprzedawca umieszcza dane kontaktowe. Czytajmy opinie. To jest ważna informacja, jak on traktuje swoich klientów, jaki sprzedaje towar - podkreśliła.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty