Radio SzczecinRadio Szczecin » Polska i świat
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki. Fot. Maciej Papke i Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki. Fot. Maciej Papke i Robert Stachnik [Radio Szczecin/Archiwum]
Dwa dni pozostały Rafałowi Trzaskowskiemu i Karolowi Nawrockiemu na przekonanie tych, którzy nie wiedzą jeszcze, na kogo zagłosują.
Jaką taktykę przyjąć: ataku czy autopromocji? Eksperci są zdania, że bardziej skuteczna na ostatniej prostej będzie strategia skupiania się na sobie i na pozytywnej wizji przyszłości.

Już nie straszenie, nie grożenie, ale rozmowa z Polakami o tym, na czym im zależy, tak zdaniem ekspertów, powinna wyglądać kampania w ostatnich godzinach.

"Mniejszy wymiar takiej kampanii negatywnej, a więcej autopromocji. Ja osobiście bym obstawiał, że ta strategia będzie bardziej efektywna" - mówił prof. Olgierd Annusewicz z Uniwersytetu Warszawskiego, ekspert do spraw wizerunku politycznego.

Tomasz Łysakowski podkreślał z kolei, że przekonanie do siebie nieprzekonanych to niezwykle trudne zadanie: "Może się okazać, że tym co zadecyduje o tym, jaki będzie wynik wyborów prezydenckich - jak zresztą już bywało w Polsce - będzie pogoda."

Karol Nawrocki mówił w Końskich, że Rafał Trzaskowski chce Polski tylko dla swoich wyznawców. Kandydat Koalicji Obywatelskiej apelował z kolei: "wybierzcie mądrze, bo reklamacji nie będzie".

Autorka edycji: Joanna Chajdas
Relacja Sylwii Białek [IAR]

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty