Od 12 listopada Ryanair wprowadza obowiązek korzystania wyłącznie z cyfrowych kart pokładowych w aplikacji myRyanair. Papierowe bilety odchodzą do historii, choć w wyjątkowych sytuacjach wciąż będzie można je otrzymać na lotnisku.
Pasażerowie Ryanaira nadal będą mogli odprawiać się przez stronę internetową przewoźnika, ale karty pokładowe dostępne będą wyłącznie w aplikacji. Nowość budzi spore emocje wśród podróżnych, zwłaszcza wśród seniorów. Ludzie obawiają się, że nie wsiądą na pokład samolotu, jeśli nie będą mogli pokazać karty pokładowej w apce.
Linie uspokajają i wyjaśniają, że w sytuacji, kiedy na przykład telefon zepsuje się, a podróżny przejdzie już przez bramki bezpieczeństwa, pracownicy Ryanaira zweryfikują jego tożsamość na liście pasażerów.
Jeśli natomiast smartfon zawiedzie przed kontrolą bezpieczeństwa lub pasażer zgubi telefon, Ryanair wystawi nową kartę pokładową w punkcie obsługi klienta bez dodatkowych opłat.
Autorka edycji: Joanna Chajdas
Linie uspokajają i wyjaśniają, że w sytuacji, kiedy na przykład telefon zepsuje się, a podróżny przejdzie już przez bramki bezpieczeństwa, pracownicy Ryanaira zweryfikują jego tożsamość na liście pasażerów.
Jeśli natomiast smartfon zawiedzie przed kontrolą bezpieczeństwa lub pasażer zgubi telefon, Ryanair wystawi nową kartę pokładową w punkcie obsługi klienta bez dodatkowych opłat.
Autorka edycji: Joanna Chajdas


Radio Szczecin