Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny nakręcił filmik promujący uczelnię, ale też Szczecin.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny nakręcił filmik promujący uczelnię, ale też Szczecin.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny nakręcił filmik promujący uczelnię, ale też Szczecin.
Akcja rozgrywa się przede wszystkim w trakcie finału regat The Tall Ships Races, który na początku sierpnia odbył się w naszym mieście.

Widać studentów, którzy bawią się w wesołym miasteczku, zwiedzają żaglowce i nurkują. Taka reklama żakom nie przypadła jednak do gustu.

Studentom nie spodobało się przede wszystkim to, że w filmiku promującym ZUT jest za mało... ZUT-u. Ich zdaniem, nie ma on nic wspólnego z prawdziwym studiowaniem. Scena w sali wykładowej jest jedna i trwa zaledwie kilkanaście sekund.

- Byłby to sposób na promocję Szczecina, ale nie naszej uczelni - oceniają żacy.

Uczelnia tłumaczy natomiast, że to nie miał być kolejny, sztampowy film promocyjny, bo takie robią wszystkie szkoły wyższe. - Miało być coś nowego - wyjaśnia kierownik biura promocji ZUT Kinga Wełyczko-Czachura.

- Chcemy pokazać aspekt miejsca, Szczecina, który boryka się z problemem odpływania młodych ludzi. Chcemy pokazać, że to miasto jest bardzo ciekawe - tłumaczy Wełyczko-Czachura.

Uczelnia na taką promocję wydała 15 tys zł. W planach są kolejne filmiki.
Relacja Ewy Ostapowicz.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty