Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Najmniej zadowoleni są jednak właściciele małych butików. Mówią, że markety zabierają im klientów, zachęcają promocjami, na które oni nie mogą sobie pozwolić. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Najmniej zadowoleni są jednak właściciele małych butików. Mówią, że markety zabierają im klientów, zachęcają promocjami, na które oni nie mogą sobie pozwolić. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Szczecinianie w szale zakupów: tłumy w sklepach, a znalezienie miejsca parkingowego graniczy z cudem. Tak właśnie wygląda Black Friday w galeriach handlowych w Szczecinie. Największym zainteresowaniem cieszą się sklepy z elektroniką i ubraniami. Szczecinianie twierdzą, że to doskonała okazja do kupienia prezentów bożonarodzeniowych.
- Szukam spodni, sweterków, może kurtki..., można skorzystać, wyda się mniej pieniędzy. - To okazja, żeby kupić dobre rzeczy po niskiej cenie, jak najtaniej, jak najlepiej - tłumaczyli łowcy okazji.

Wśród łowców okazji pojawiają się też głosy sceptyczne. Black Friday to marketing, a przeceny są iluzoryczne.

- Naklejone ceny są nieadekwatne do tego, jakie były wcześniej. Myślę, że Polacy nie są tego świadomi. - Myślę, że nie ma się co przedzierać przez takie tłumy ludzi, nie warto się zabijać - mówili sceptycy.

Najmniej zadowoleni są jednak właściciele małych butików. Mówią, że markety zabierają im klientów, zachęcają promocjami, na które oni nie mogą sobie pozwolić.

- Nie wprowadziłam żadnej promocji, bo musiałabym zejść do kosztów zakupu - wyjaśniła właścicielka butiku.

Przeceny są także w sklepach internetowych. Black Friday potrwa do niedzieli.
- Szukam spodni, sweterków, może kurtki..., można skorzystać, wyda się mniej pieniędzy. - To okazja, żeby kupić dobre rzeczy po niskiej cenie, jak najtaniej, jak najlepiej - mówili kupujący.
- Naklejone ceny są nieadekwatne do tego, jakie były wcześniej. Myślę, że Polacy nie są tego świadomi. - Myślę, że nie ma się co przedzierać przez takie tłumy ludzi, nie warto się zabijać - mówili sceptycy.
- Nie wprowadziłam żadnej promocji, bo musiałabym zejść do kosztów zakupu - wyjaśniła właścicielka butiku.

Dodaj komentarz 2 komentarze

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty