Od stycznia list polecony z urzędu będzie można otrzymać na skrzynkę mailową.
Od nowego roku Ministerstwo Cyfryzacji uruchomi usługę e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego, który pozwoli na wymianę korespondencji z urzędem za pośrednictwem maila.
System e-Doręczenia zostanie uruchomiony 1 stycznia 2025 roku. Obywatele będę mogli prowadzić korespondencję elektroniczną z większością urzędów, firm i zawodów zaufania publicznego. Dzięki temu systemowi można zaoszczędzić czas i pieniądze, związane z tradycyjnym przesyłaniem dokumentów. Urzędowe pisma będzie można odbierać w komputerze lub telefonie bez wizyty na poczcie. Korespondencja z administracją publiczną będzie szybsza i dostępna w dowolnym miejscu i o każdej porze.
System e-Doręczenia będzie bezpłatny. Aby z niego skorzystać, trzeba założyć skrzynkę do e-Doręczeń. Można to zrobić, składając wniosek na stronie mObywatel.gov.pl. Dokładna instrukcja, jak założyć znajduje się na stronie gov.pl/web/e-doreczenia.
System e-Doręczenia zostanie uruchomiony 1 stycznia 2025 roku. Obywatele będę mogli prowadzić korespondencję elektroniczną z większością urzędów, firm i zawodów zaufania publicznego. Dzięki temu systemowi można zaoszczędzić czas i pieniądze, związane z tradycyjnym przesyłaniem dokumentów. Urzędowe pisma będzie można odbierać w komputerze lub telefonie bez wizyty na poczcie. Korespondencja z administracją publiczną będzie szybsza i dostępna w dowolnym miejscu i o każdej porze.
System e-Doręczenia będzie bezpłatny. Aby z niego skorzystać, trzeba założyć skrzynkę do e-Doręczeń. Można to zrobić, składając wniosek na stronie mObywatel.gov.pl. Dokładna instrukcja, jak założyć znajduje się na stronie gov.pl/web/e-doreczenia.