Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

"Floating garden", czyli pływający ogród - to wokół tego hasła ma być budowana marka Szczecina.
W ubiegłym roku miasto zleciło opracowanie całej koncepcji budowania wizerunku, prace nad nią dobiegają końca.

To co zadecydowało o tym, że wybrano takie hasło to położenie Szczecina. Na Śródodrzu i wokół jeziora Dąbie mają powstać największe inwestycje. - Cechami charakterystycznymi całego miasta, ale szczególnie tych terenów są zieleń i woda - mówi prezydent Piotr Krzystek.

Piotr Wachowicz z Biura Promocji i Informacji w Urzędzie Miasta uważa, że pomysł z "Floating Garden" to coś, co wyróżni Szczecin nie tylko w Polsce, ale i Europie.

Stworzenie marki to nie tylko opracowanie loga, ale też określenie cech charakterystycznych danego miasta i określenie jego tożsamości i na podstawie tego budowanie wizerunku. - Pytaliśmy mieszkańców Szczecina, całej Polski oraz turystów, z czym kojarzy się to miasto - mówi Anna Dietl z firmy Corporate Profiles Consulting, która odpowiada za opracowanie całej strategii. - Miasto wyróżnia położenie topograficzne, ogromne związanie miasta z wodą i zielenią.

W pracach uczestniczyła także agencja konsultingowa BNA. Wyniki prac mają być zaprezentowane w przyszłym miesiącu. Koszt projektu to prawie 500 tysięcy złotych.
Piotr Krzystek mówi o haśle, które zbuduje markę Szczecina.
Relacja Andrzeja Kutysa.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345

Archiwum informacji

poniedziałek01wtorek02środa03czwartek04piątek05sobota06niedziela07poniedziałek08wtorek09środa10czwartek11piątek12sobota13niedziela14poniedziałek15wtorek16środa17czwartek18piątek19sobota20niedziela21poniedziałek22wtorek23środa24czwartek25piątek26sobota27niedziela28poniedziałek29wtorek30środa31czwartek01piątek02sobota03niedziela04
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty