Rozsypujące się podkłady kolejowe, zdeformowane szyny i niesprawne rozjazdy. Trasa kolejowa Wrocław-Szczecin wymaga naprawy - alarmuje w najnowszym raporcie Urząd Transportu Kolejowego.
W Zachodniopomorskiem najgorzej jest na odcinku Chojna-Krzywin i w rejonie stacji Gryfino. Jak czytamy w raporcie, "pociągi jeżdżą po niesprawnych rozjazdach, na których dla bezpiecznego przejazdu ograniczono prędkość".
Zarządcą infrastruktury są PKP Polskie Linie Kolejowe. Urząd Transportu Kolejowego nakazał spółce natychmiastowe usunięcie usterek. To będą doraźne naprawy, bo kompleksowy remont całej trasy nadodrzańskiej ma się zakończyć dopiero w grudniu przyszłego roku. Pochłonie 600 mln zł.
"Nadodrzanka" to najkrótsze połączenie kolejowe pomiędzy Wrocławiem a Szczecinem. Trasa liczy 356 kilometrów. Przebiega przez trzy województwa: dolnośląskie, lubuskie i zachodniopomorskie.
Zarządcą infrastruktury są PKP Polskie Linie Kolejowe. Urząd Transportu Kolejowego nakazał spółce natychmiastowe usunięcie usterek. To będą doraźne naprawy, bo kompleksowy remont całej trasy nadodrzańskiej ma się zakończyć dopiero w grudniu przyszłego roku. Pochłonie 600 mln zł.
"Nadodrzanka" to najkrótsze połączenie kolejowe pomiędzy Wrocławiem a Szczecinem. Trasa liczy 356 kilometrów. Przebiega przez trzy województwa: dolnośląskie, lubuskie i zachodniopomorskie.