Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Szczeciński Szybki Tramwaj. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Archiwum]
Szczeciński Szybki Tramwaj. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Archiwum]
To wadliwie wykonane spawy były przyczyną pękania szyn na trasie tramwajowej od Mostu Długiego do Basenu Górniczego - informuje miasto.
Chodzi o inwestycję wykonaną przez spółkę Energopol Szczecin. Z ekspertyz zleconych przez tę firmę, a wykonanych przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, jednoznacznie wynika, że to wykonawca popełnił błędy podczas remontu torowiska.

Spawaniem szyn zajmował się podwykonawca - krakowska firma Taumer, ale odpowiedzialność spada na Energopol.

- Główne pękania były na przełomie roku i od stycznia jest cisza. To, co nie wytrzymało reżimu technologicznego - pękło. Teraz wszystko jest bez zarzutów. Wpływ na kłopoty miała też temperatura, co potwierdzono w czasie ekspertyz - mówi Jerzy Geniusz, dyrektor produkcji spółki.

Miasto oczekuje teraz rekompensaty za wadliwie wykonaną inwestycję. Liczy na przedłużenie okresu gwarancji na torowisko. Trwają negocjacje w tej sprawie. Dotychczasowa gwarancja ma obowiązywać do połowy 2018 roku.
Wpływ na kłopoty miała też temperatura, co potwierdzono w czasie ekspertyz - mówi Jerzy Geniusz, dyrektor produkcji spółki.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty