Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz

Realizacja: Wojciech Ochrymiuk [Radio Szczecin]
Urwane lusterko, pobita szyba czy zdewastowany przystanek - to tylko kilka przejawów agresji pasażerów szczecińskiej komunikacji miejskiej.
Pracownicy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego podkreślają, że akty wandalizmu to smutna codzienność. Wybuchy złości regularnie kończą się stratami, za które Miasto musi słono płacić.

- Nie wszyscy kwestie sporne chcą załatwiać ugodowo - tłumaczy motorniczy Bartosz Grzegolec, prowadzący bloga "Uwaga tramwaj". - Dwa razy miałem wybicie szyby na wagonie. Musiałem niestety przedwcześnie zjechać na zajezdnię. Oczywiście był raport, centrala ZDiTM przyjechała. Niestety, sprawców nie udało się złapać.

Usterki naprawiane są, w miarę możliwości, na bieżąco - dodaje Hanna Pieczyńska, rzeczniczka prasowa ZDiTM.

- Niestety, to jest chleb powszedni, nie tylko w komunikacji miejskiej, ale jeżeli chodzi o tabor, ale także na przystankach. Każdego dnia dochodzi do aktów wandalizmu. Mieszkańcy naszego miasta, często wyładowują swoją złość i frustrację na różnych urządzeniach, między innymi na biletomatach, przystankach, wiatach czy ławeczkach - wymienia Pieczyńska.

Tylko na remont wiat przystankowych miasto wydaje rocznie 150 tysięcy złotych. Większości wandali nie udaje się schwytać na gorącym uczynku.
- Nie wszyscy kwestie sporne chcą załatwiać ugodowo - tłumaczy motorniczy Bartosz Grzegolec, prowadzący bloga "Uwaga tramwaj".
- Usterki naprawiane są, w miarę możliwości, na bieżąco - dodaje Hanna Pieczyńska, rzeczniczka prasowa ZDiTM.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty