- To, że był monopol na badanie rynku było czymś patologicznym. Teraz jest drugi ośrodek badawczy i zobaczymy jak się będzie sprawował - mówił Skowroński.
Krzysztof Skowroński był też dyrektorem Programu III Polskiego Radia. Jak mówił badania są potrzebne, ale...
- Generalnie rzecz biorąc jest tak, że dla kreowania i wymyślania radia żadne badania nie są potrzebne. Radio to jest wyobraźnia, radio to jest dusza, radio to jest posiadanie czegoś do powiedzenia albo chęć dowiedzenia się czegoś. A badania..., konsekwencją tego był oczywiście sukces na rynku reklamowym, ale radia zmieniły się w coś, czego nie dało się słuchać - ocenił.
Według Krajowego Instytutu Mediów Radio Szczecin jest liderem rynku radiowego w Szczecinie z wynikiem 17 proc.
Warto jednak dodać, że Radio Szczecin prawie od 10 lat także wielokrotnie w badaniach Kantar miało pierwsze miejsce w rankingu słuchalności w Szczecinie.