Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
My Hrabiny - zapowiedź spotkania autorskiego

Podsumowanie finału regat The Tall Ships Races w Szczecinie. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Podsumowanie finału regat The Tall Ships Races w Szczecinie. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Zastępca prezydenta Szczecina Krzysztof Soska. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Zastępca prezydenta Szczecina Krzysztof Soska. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Podsumowanie finału regat The Tall Ships Races w Szczecinie. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Podsumowanie finału regat The Tall Ships Races w Szczecinie. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Podsumowanie finału regat The Tall Ships Races w Szczecinie. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Podsumowanie finału regat The Tall Ships Races w Szczecinie. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin]
Nawet 250 milionów złotych mogli zostawić turyści odwiedzający Szczecin w trakcie tegorocznego finału regat The Tall Ships Races. Trzy czwarte tej kwoty wydali Polacy - tak wynika z badań ankietowych przeprowadzonych na zlecenie szczecińskiego magistratu. W sondażu wzięło udział ponad dwa tysiące osób.
Z badań wynika, że 40 procent gości zagranicznych, którzy odwiedzili finał regat to byli Niemcy, a jedna czwarta turystów z Polski pochodziła z województwa wielkopolskiego.

Ponad 90 procent ankietowanych uznało, że organizacja regat była dobrą formą promocji Szczecina zarówno w Polsce, jak i w Europie.

- To jest bardzo dobra dźwignia promocyjna dla miasta. Naprawdę niewiele jest miejsc w Polsce, gdzie można zrobić tego typu imprezę. Mogą ją zrobić tylko Szczecin i Gdynia. Chcemy kojarzyć się z morzem, ale chcemy też kojarzyć się z bardzo fajną, familijną atmosferą oraz wydarzeniem. I tak się dzieje - ocenia zastępca prezydenta miasta Krzysztof Soska.

Z przeprowadzonych badań wynika również, że ponad 80 procent turystów zadeklarowało, że w przyszłości ponownie odwiedzi Szczecin.

Miasto i podmioty z nim powiązane wydały na finał tegorocznych regat The Tall Ships Races w sumie ponad 21 milionów złotych.
- To jest bardzo dobra dźwignia promocyjna dla miasta - ocenia wiceprezydent Szczecina Krzysztof Soska.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty