Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz

Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Podwyżki i powiększenie Strefy Płatnego Parkowania już w tym roku. Mieszkaniec, który zgłosił obywatelski projekt uchwały o przesunięciu tej daty, krytykuje KO i Bezpartyjnych. - Radni koalicji rządzącej nie znaleźli nawet czasu, żeby się spotkać i porozmawiać - mówił, w czasie wtorkowej sesji, Damian Frycz.
To on zebrał prawie tysiąc podpisów szczecinian, aby przesunąć w czasie zmiany w Strefie Płatnego Parkowania - mowa o podwyżkach i powiększeniu SPP od 1 kwietnia tego roku. Frycz proponował lipiec 2022 roku.

- Nie jesteśmy przeciwnikami podwyżek, popieramy je jak najbardziej, wnosimy tylko o ich przełożenie do momentu, kiedy będą mieszkańcy mieli wybór, czyli do startu Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej. Chcąc zaprezentować swój projekt, wysłałem prośbę do klubów o skontaktowanie się, bo chciałem przedstawić projekt, zachęcić do głosowania za. Niestety, poza klubem Prawa i Sprawiedliwości, nikt się więcej nie odezwał - wspominał Frycz.

Radni Bezpartyjnych odpowiadali, że Frycz był gościem jednej z komisji. Radni KO również zapewniali, że wsłuchują się w głos mieszkańców. Ale los tej uchwały i tak był przesądzony - między innymi w "Kawiarence Politycznej" Radia Szczecin zarówno KO, jak i Bezpartyjni zapowiadali, że jej nie poprą. Zmiany w SPP wejdą więc w życie od pierwszego kwietnia tego roku.
- Niestety, poza klubem Prawa i Sprawiedliwości, nikt się więcej nie odezwał - wspominał Frycz.

Dodaj komentarz 4 komentarze

Od razu przypomniały się te miliony głosów z inicjatyw obywatelskich, które trafiały do kosza za rządów Platformy Obywatelskiej.
Czyli tak wygląda "wsłuchiwanie się" w głos mieszkańców...
A ja tu widzę hipokryzję popisu i jego wyborców, nakupowali samochodów to teraz niech trzymają tam gdzie zapewnili sobie miejsce, miasto nie jest od tego żeby finansować nieprzemyślane zakupy obywateli, najpierw trzeba było myśleć, czy będą oni mieli gdzie zaparkować, czy ich na to stać, a później zabierać się za zakup, u nas jak zwykle odwrotnie, co innego byłoby by gdyby mieszkańcy musieli wykupić od miasta ten teren za grube $ i później utrzymać, robić remonty, odśnieżać chodnik przy miejscach, ale nikt nie kupi, bo to za duży koszt. Myślę że znalazłaby się większa grupa, która wolałaby nowe w pełni niskopodłogowe tramwaje zamiast jakiś przesunięć. Jak kogoś nie stać na ponoszenie kosztów związanych z posiadaniem samochodu to nie powinien go wogóle posiadać.
@Stetinensis - pod tym względem popis jest sobie równy...
Broli napisałes bardzo niepopularny komentarz i pewnie będą Ciebie teraz jechać w komentarzach ale w 100% go popieram, mimo że od kwietnia prawie pod domem zrobi mi się SPP. Pora zacząć myśleć że samochód w mieście to dobro luksusowe, a za luksusy trzeba płacić dodatkowo. Dla kierowców w Szczecinie zawsze będzie czegoś brakować, zawsze sobie będą wynajdować wymówki żeby "jeszcze nie teraz". A to trzeba już robić na wczoraj, samochodów jest coraz więcej a miasta nie są z gumy. Mamy wyburzać kamienice w Śródmieściu żeby ktoś z Wołczkowa mógł sobie bez korka dojechać do pracy?

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty