Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Zarząd uznał, że stary logotyp "Zachodniopomorskie morze przygody" jest nieaktualny i trzeba go odświeżyć oraz zmienić.
Zarząd uznał, że stary logotyp "Zachodniopomorskie morze przygody" jest nieaktualny i trzeba go odświeżyć oraz zmienić.
Blisko 4 tys. osób, w tym Niemcy i Skandynawowie, odpowiedzą na pytanie z czym kojarzy im się Zachodniopomorskie. W ten sposób zarząd województwa chce opracować nowe logo i hasło naszego regionu.
Zarząd uznał, że stary logotyp "Zachodniopomorskie morze przygody" jest nieaktualny i trzeba go zmienić. Rzeczniczka marszałka, Gabriela Wiatr tłumaczy, że nasze województwo to już nie tylko wypoczynek nad Bałtykiem.

- Ostatnia strategia marketingowa została opracowana w 2004 r. Nie da się ukryć, że czas upłynął i mamy trochę zmian w tym, jak chcemy sprzedawać nasz region i jakimi wartościami go opisywać - wyjaśnia rzeczniczka.

Specjalni ankieterzy sprawdzą więc także czy nasze województwo lepiej określać, jako Zachodniopomorskie, Pomorze Zachodnie czy Zachodnie Pomorze.

Ankiety i nowe logo wykona firma Dom Słowa Max von Jastrov, która zaoferowała najniższą cenę i wygrała przetarg. Ma na to trzy miesiące. Nowy znak będzie kosztować ponad 200 tys. zł.
Relacja Sławomira Orlika.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty