Etui na komórkę w jednorożce, samochodowe spa czy lokalne pierniczki z logo miasta - to tylko niektóre produkty i usługi 19 laureatów nagrodzonych w konkursie "Zrobione w Szczecinie". W Urzędzie Miasta odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów.
Jeśli pokrowiec na telefon, to tylko w jednorożce lub koty. Za takie miedzy innymi nagrodę otrzymał Damian Raupuk z firmy Mobiwear.
- Sprzedaż prowadzimy głównie drogą internetową. Takie ala skórzane, w różne wzory, kwieciste, sztuka abstrakcyjna, portrety. Najlepiej sprzedającym się wzorem jest jednorożec. Koty też są bardzo popularnym wzorem - mówi Raupuk.
Nagrodzono też pierniki ze Słodkiego Biznesu, Paulina Doruch zawsze ma jeden w torebce.
- Różnego rodzaju, z różnymi wzorami, m.in. ze wzorami Szczecina. Jest kolor miasta, pierniczki w kształcie żaglówek, kół ratunkowych. Są ręcznie robione i dekorowane, niektóre są lukrowane lub malowane pędzlem - mówi Doruch.
Allan Orzechowski ze Studia Kosmetyki Samochodowej Steam&Shine odebrał certyfikat za spa dla samochodów.
- Ze starych samochodów robimy nowe, zabezpieczmy, folie ochronne, powłoki ceramiczne. Cuda na wysokim poziomie. Czasami nawet z nowego można zrobić jeszcze nowsze auto - mówi Orzechowski.
To druga edycja konkursu. Miasto zapowiedziało już kolejne. Łącznie wpłynęło 91 zgłoszeń.
Tytuł przyznawany jest oryginalnym szczecińskim produktom lub usługom, które wyróżniają się wysoką jakością oraz kojarzą się ze Szczecinem. Firmy, którym zostanie przyznana marka będą mogły wziąć udział w akcjach promocyjnych Miasta Szczecin czy używać logo "Zrobione w Szczecinie" na swoich produktach oraz posługiwać się przyznanym przez Prezydenta Szczecina certyfikatem marki.
Weryfikacji zgłoszeń dokonano w oparciu o cztery kryteria: marka, prospołeczność, innowacyjność i unikalność. Na podstawie nich wybrano 10 przedsiębiorców, którzy otrzymali certyfikat marki w kategorii produkty oraz dziewięć w kategorii usługi.
- Sprzedaż prowadzimy głównie drogą internetową. Takie ala skórzane, w różne wzory, kwieciste, sztuka abstrakcyjna, portrety. Najlepiej sprzedającym się wzorem jest jednorożec. Koty też są bardzo popularnym wzorem - mówi Raupuk.
Nagrodzono też pierniki ze Słodkiego Biznesu, Paulina Doruch zawsze ma jeden w torebce.
- Różnego rodzaju, z różnymi wzorami, m.in. ze wzorami Szczecina. Jest kolor miasta, pierniczki w kształcie żaglówek, kół ratunkowych. Są ręcznie robione i dekorowane, niektóre są lukrowane lub malowane pędzlem - mówi Doruch.
Allan Orzechowski ze Studia Kosmetyki Samochodowej Steam&Shine odebrał certyfikat za spa dla samochodów.
- Ze starych samochodów robimy nowe, zabezpieczmy, folie ochronne, powłoki ceramiczne. Cuda na wysokim poziomie. Czasami nawet z nowego można zrobić jeszcze nowsze auto - mówi Orzechowski.
To druga edycja konkursu. Miasto zapowiedziało już kolejne. Łącznie wpłynęło 91 zgłoszeń.
Tytuł przyznawany jest oryginalnym szczecińskim produktom lub usługom, które wyróżniają się wysoką jakością oraz kojarzą się ze Szczecinem. Firmy, którym zostanie przyznana marka będą mogły wziąć udział w akcjach promocyjnych Miasta Szczecin czy używać logo "Zrobione w Szczecinie" na swoich produktach oraz posługiwać się przyznanym przez Prezydenta Szczecina certyfikatem marki.
Weryfikacji zgłoszeń dokonano w oparciu o cztery kryteria: marka, prospołeczność, innowacyjność i unikalność. Na podstawie nich wybrano 10 przedsiębiorców, którzy otrzymali certyfikat marki w kategorii produkty oraz dziewięć w kategorii usługi.