Radio SzczecinRadio Szczecin » Kultura
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
My Hrabiny. Myślę, więc zapisałam
  Reklama  
Zobacz

Fot. pixabay.com / Alexas_Fotos (CC0 domena publiczna)
Fot. pixabay.com / Alexas_Fotos (CC0 domena publiczna)
To nie tylko wielkie show sceniczne, ale też szansa dla światowych gospodarek. Amerykańska gwiazda muzyki pop, Taylor Swift za kilka dni wystąpi w Warszawie na trzech koncertach - 1,2 i 3 sierpnia.
Bilety są już wyprzedane. Jej europejska trasa zakończy się pod koniec sierpnia w Wielkiej Brytanii. Co ciekawe, na koncerty Taylor Swift przyjeżdżają do Europy tysiące fanów z Ameryki. Decydują o tym ceny biletów, które na Starym Kontynencie są tańsze, niż w Stanach Zjednoczonych.

"Swiftonomics” - to nowe określenie mówiące o zdolności gwiazdy popu do wpływania na gospodarki oraz zarobki miast i krajów, które odwiedza podczas swojej gigantycznej globalnej trasy koncertowej. - Jej nagrania, jej płyty sprzedają się znakomicie, a koncerty sprzedawane są do ostatniego wolnego miejsca. Taylor Swift ma też otwarte serce. Swoim pracownikom wypłaciła premie i to bardzo wysokie - mówi krytyk muzyczny z Chicago Tadeusz Szmelter.

Stacja CNN informuje, powołując się na amerykańskie linie lotnicze, że popyt na loty do Europy do miast, gdzie wystąpi lub występowała piosenkarka, wzrósł o 25 procent w porównaniu z zeszłym rokiem.
Relacja Jana Pachlowskiego (IAR).

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty