Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Niektóre sklepy wychodzą naprzeciw konsumentom. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Archiwum]
Niektóre sklepy wychodzą naprzeciw konsumentom. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Archiwum]
Kolejny szalik, następny zestaw tych samych kosmetyków, za duża bluzka - to dylemat po świętach co trzeciego Polaka. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP, co trzeci z nas dostał jeden lub dwa nietrafione prezenty. Problem w tym, że rzeczy kupione w sklepach nie zawsze można zwrócić.
Mikołaj jak co roku nie zawsze trafił.

- Dostałam za dużą koszulkę. - Rękawiczki, które trafiły gdzieś tam do szafy. Wiadomo, nie wyrzuci się tego. - Dostałam perfumy, które mi się strasznie nie podobały, ale oczywiście nie powiem tego. Dobra mina do złej gry. Dałam je mamie - mówią obdarowani mieszkańcy.

Zwrot prezentu do sklepu nie zawsze jest możliwy. To tylko dobra wola sprzedającego, by za okazaniem paragonu oddać pieniądze za towar - tłumaczy szczeciński rzecznik praw konsumenta Longina Kaczmarek.

- Obowiązku sklep nie ma, żeby przyjąć towar, który nam się nie podoba, jest za mały czy nietrafiony - wyjaśnia Kaczmarek.

Niektóre sklepy wychodzą naprzeciw konsumentom i proponują wymianę towaru na inny lub przyjęcie zwrotu w określonym przez firmę terminie.
Relacja Pauliny Muskały.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty